mandag 6. januar 2014

EN FRISK START, NÅ OGSÅ PÅ NORSK / a fresh start, now also in norwegian




Nytt år, nye muligheter!
Det er lett å la seg rive med og tenke at man skal få til all verdens, men sannelig skal jeg få strikka litt mer dette året! Etter et fint og rolig, men samtidig hektisk år i barselpermisjon er Lillesnuppa i barnehage, og jeg i jobb. Med en stillingsprosent på 60% håper jeg at det skal kunne gå an å få litt fart i prosjektene mine. Nå er også (skjelettet av) Etsy-butikken min oppe, så jeg håper det skal bli en kreativ og produktiv tid framover. Kanskje det til og med genererer noen kroner...til mer garn?

Generelt syntes jeg at nyttårsforsetter ikke er noe særlig, ettersom man som regel bryter dem likevel, men jeg liker å gå inn i et nytt år med nytt pågangsmot! Loftet er fullt av prosjekter som skal ferdiggjøres, sekkene er fortsatt fulle av restegarn, hodet er fullt av idèer, og Lillesnuppa vokser stadig. Det er ingen grunn til å ligge på latsiden!
På bildet ser du genseren jeg strikket i sommer. Den er helt klart mitt mest brukte plagg siden den var ferdig! Mer om den i neste post. 

Heidi


A new year with new opportunities!
Sometimes I might be a bit too optimistic about the amount of projects I'll be able to finish, but I really do believe I will get more done this year! After a nice, quiet, but still busy year at home with my baby Lillesnupp, she has started going to nursery, and I am working 60%. I hope I will find enough time to get some good knitting flow. I have also started up my Etsy shop, which lacks photos, logo and stuff to sell. Cross fingers for an efficient and productive time ahead. Who knows, it might generate some money....for even more yarn?

I'm not a big fan of New Year's resolutions, since they are made to fail..but I do like to start a year with some new energy and determination! My loft is full of ongoing projects, the bags are still full of leftover yarn, my head still spins with idèas, and Lillesnupp keeps growing at great speed. I have no reason to put my needles down!
On the photo above, you can see the jumper I knitted last summer. It is by far my most worn garment since I finished it! You can read more about it in my next blog post.

Heidi





1 kommentar: